sunnuntai 9. helmikuuta 2014

SurveyMonkeyn "blogikyselyvisa"

Heihei!

Tänään tarkistin blogivisan vastauksia, nimittäin aikaa on jäljellä vain 2 tuntia.

Vastauksia jäi harlmillisesti liian vähän, eikä voittajaa tullut. Myös blogikyselyssä puuttui nimipalkki, eikä viimeisen vastaukseen perässä ollut sähköpostia, joten voittajan tietäminen on mahdotonta.

Niissä vastauksissa joita sain, ei missään ollut, kuin korkeintaan 2 vastausta oikein.  (hehe, kati teen lisää, mutta tiedätköhän vastauksia!)   Minulla on SurveyMonkey käyttäjä, jolla saan siis tehtyä kyselyitä mm.
Voin tehdä myös uuden kyselyn samoilla kysymyksillä, koska haluan, että edes joku vaivautuu vastaamaan.


Nooh, jätetään se asia sikseen, ja kerron kuulumisia.
Eilen mulla oli estetunti, ja meni perus hyvin. Tänään siis oli vuorossa kisat. Poni oli mahtava, mutta mä vaan matkustin, arghh... Ensimmäisellä esteellä tipuin kaulalle, koska paikka oli ihan hakusessa. No poni vaan jatko laukkaa linjan seuraavalle essteelle (kiitos pelastus poni !), en todellakaan tienny missä mennään, mut sain tokan esteen jälkeen satulasta kiinni, ja kapusin takasin. Seuraavaksi oli 4 askeelen linja, joka meni tosi hyvin. Sitte alko pieni alamäki. Tultiin sarjalle ehkä vähän liian pitkällä laukalla, mutta paikka oli hyvä. En vaan ymmärrä miks en ratsastanu. No kielto siis tuli. Uudelleen, ku mentiin meni hyvin. Loppu rata tuli välillä huonoja, ja välillä hyviä paikkoja.

Oon silti ok tyytyväinen, enkä anna sen mua enempää haitata. Kuvaajaa ei ollu, eikä koulukisan kuvat oo vieläkään tullu. ääääää.  Ite sain hyviä kuvia poneista tarhassa ja muista kisaajista.

Äsken taas tuli apassionatasta. Oli ihan huikee näytös, olin niin myyty. Se vaan oli jotain niin huikeeta, apuvaa!  Otin sinnekkin kameran mukaan, ja voin laittaa kuvia tänne joku päivä, ja jos joskus saan jonku auttamaan mua tekemään videota, voin sellasenki tehä (apua saa tarjota!) ! ;)

Olipa hevotäyteinen viikonloppu ! Kivaa oli.


Olitteko te apassionatassa?
Mitä teitte viikonloppuna ?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti